Bleskovky

Kdo vyhrál vstupenky?

Děkujeme za velký zájem o soutěžení s REJ.cz. A kdo měl nakonec o špetku víc štěstí než ostatní a vyhrál?

Jsou tři! V Zoo Olomouc se narodila krásná a vzácná trojčata lemurů

Vari černobílý je lemurem, který se ze všech unijních zoologických zahrad v republice rozmnožuje pravidelně pouze v Zoo Olomouc a v Zoo Ústí nad Labem. Právě v Olomouci se 14. dubna těmto poloopicím narodila tři mláďata – dva samečci a jedna samička. „Odchov trojčat nebývá příliš běžný, a i náš současný pár odchovává tři mláďata poprvé. Všem se daří výborně a zaznamenáváme hmotnostní přírůstky. Ve výběhu jsou společně s rodiči a sourozencem z roku 2023,“ podotýká zooložka Jitka Vokurková.

O služby ombudsmana ČEZ je zájem

Služby ombudsmana ČEZ loni využilo přes 800 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než v předkrizovém období. Ombudsman uznal oprávněnost 46 podnětů, více než třetina ovšem spadá do kategorie „specifického přístupu“, kdy ombudsman požádá příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby vyhověla zákazníkovi, jehož podání je neoprávněné, ale ocitl se v mimořádně těžké životní situaci. Letos v říjnu uběhne 15 let od okamžiku, kdy ČEZ jako první v České republice institut ochránce práv zákazníků zavedl.

Inzerce
Auto _ Kubíček

Inzerce
Radiotalent

Bleskovky

Kdo vyhrál vstupenky?

- Děkujeme za velký zájem o soutěžení s REJ.cz. A kdo měl nakonec o špetku víc štěstí než ostatní a vyhrál?

Jsou tři! V Zoo Olomouc se narodila krásná a vzácná trojčata lemurů

- Vari černobílý je lemurem, který se ze všech unijních zoologických zahrad v republice rozmnožuje pravidelně pouze v Zoo Olomouc a v Zoo Ústí nad Labem. Právě v Olomouci se 14. dubna těmto poloopicím narodila tři mláďata – dva samečci a jedna samička. „Odchov trojčat nebývá příliš běžný, a i náš současný pár odchovává tři mláďata poprvé. Všem se daří výborně a zaznamenáváme hmotnostní přírůstky. Ve výběhu jsou společně s rodiči a sourozencem z roku 2023,“ podotýká zooložka Jitka Vokurková.

O služby ombudsmana ČEZ je zájem

- Služby ombudsmana ČEZ loni využilo přes 800 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než v předkrizovém období. Ombudsman uznal oprávněnost 46 podnětů, více než třetina ovšem spadá do kategorie „specifického přístupu“, kdy ombudsman požádá příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby vyhověla zákazníkovi, jehož podání je neoprávněné, ale ocitl se v mimořádně těžké životní situaci. Letos v říjnu uběhne 15 let od okamžiku, kdy ČEZ jako první v České republice institut ochránce práv zákazníků zavedl.

Inzerce
Ostrov realit Ostrov realit
Inzerce
CBA
Inzerce
TV Morava
Inzerce
Radiotalent
Inzerce
Big Up Festival
Inzerce
CBA
Inzerce
TV Morava